Juleønsker 2016/4

Min ønskeliste er lang. Rigtig lang. Og især lang på grund af bøger. Jeg har derfor besluttet mig for at dele et par, af de bøger jeg ønsker mig med jer. Jeg deler det sådan op, at I i december, vil få små glimt i form at tre bøger fra min ønskeseddel. Indlæggene vil ca. komme en gang om ugen i december måned.

Dette er en særlig  Folio Society udgave af mine indlæg om juleønsker. Det er godt nok mange pæne udgaver at finde hos dem. Det her er kun et meget lille udvalg af alle de bøger jeg ønsker mig fra dem af. Har du læst disse? Jeg har faktisk læst “Little Women”, men den udgave jeg har, er ret kort og “børne udgaven”, og denne udgave vil jo pryde ens bogreol så flot. Jeg tror jeg har 3 bøger i alt i øjeblikket, fra Folio Society, så jeg har jo rigeligt med plads til flere.

juleonsker-2016-4

Ønsker du dig bøger fra Folio Society i år? Hvilke?

Skriv et svar

