Juleønsker 2016/2

Min ønskeliste er lang. Rigtig lang. Og især lang på grund af bøger. Jeg har derfor besluttet mig for at dele et par, af de bøger jeg ønsker mig med jer. Jeg deler det sådan op, at I i december, vil få små glimt i form at tre bøger fra min ønskeseddel. Indlæggene vil ca. komme en gang om ugen i december måned.

Anden udgave af mine “Juleønsker 2016” indlæg.
Disse tre bøger er ret forskellige, og det er netop sådan jeg nyder at læse. Jeg holder mig ikke til en bestem genren. Jeg elsker at læse alt muligt blandet. Den eneste genre, jeg holder mig fra er krimier, men måske det skyldes, at jeg ikke har læst så mange igen.

juleonsker-2016-2

Hvilke ønsker har du til jul?
Og hvis du læser krimier, måske du kan anbefale en bog, som er god at starte med?

Skriv et svar

